loading...
بهترین وبلاگ دانلود بازیهای جدید کامپیوتری
سارا بازدید : 61 شنبه 20 مهر 1398 نظرات (0)

دولت فرانسه قصد دارد از فناوری تشخیص هویت دیجیتال برای تخصیص هویت دیجیتال ایمن به تمامی شهروندان استفاده کند. البته این برنامه‌ریزی دولت برای ثبت اطلاعات هویتی افراد از طریق فناوری نوظهور تشخیص هویت دیجیتال موجب نگرانی در مورد حفظ حریم شخصی افراد و نیز امنیت داده‌های ثبت شده به این شیوه  شده است.

سارا بازدید : 48 شنبه 20 مهر 1398 نظرات (0)

اهالی کوپرتینو شب گذشته طی اقدامی، اجازه ریستور یا دانگرید به آی او اس 13.1.1 را غیر فعال کردند و امکان ساین کردن این نسخه دیگر وجود ندارد. آخرین نسخه آی او اس در حال حاضر، 13.1.2 است و اگر به صورت ناخواسته دستگاه خود را ریستور یا آپگرید کنید، آیفون شما به صورت مستقیم به این نسخه آپدیت می شود. توسعه دهندگان نیز نسخه iOS 13.2 را در دسترس دارند.

سارا بازدید : 57 پنجشنبه 21 شهریور 1398 نظرات (0)

همینطور که میدونید فردا red dead online اپدیت میشه و ۳ نقش به بازی اضافه میشه و برای هر نقش (trader, bounty hunter, collector ) مقداری گلد بار لازمه که بین ۱۰ تا ۳۵ گلد بار شایعه شده شما میتونید با انجام کارهای زیر تا فردا قبل از انتشار اپدیت این نقش هارو رایگان بگیریدکسانی که gta دارن با رفتن به بازی و جمع کردن ۱۰۰ عروسک که به اسم action figure شناخته میشن میتونید نقش collector رو رایگان انتخاب کنیدکسانی که توییچ پرایم دارن میتونن نقش bounty hunter رو رایگان انتخاب کنن و در اخر پلیر های psn میتونند نقش trader رو به صورت رایگان انتخاب کنن عملا با انجام این ۳ کار شما میتونید نقش هارو رایگان بگیرید 

سارا بازدید : 219 پنجشنبه 21 شهریور 1398 نظرات (0)

وقتی «داچ ون در لیند» RDR2 را 100 درصد تمام می‌کند

چهار تن از بازیگران نقش اول Red Dead Redemption 2 یعنی راجر کلارک (آرتور مورگان)، راب وایتهاف (جان مارستون)، بنجامین بایرون دیویس (داچ ون در لیند) و الکس مک کینا (سیدی ادلر) در کنفرانسی در Fan Expo Canada 2019 حضور یافته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.به گفته آن‌ها مراحل ساخت بازی بیش از 5 سال به طول انجامیده و به قول مک کینا انگار یک بار دیگر دبیرستان رفته‌اند.راجر کلارک در مصاحبه عنوان کرد به خاطر تجربه بیشتر وایتهاف، او برایش نقش یک الگو را ایفا کرده در حالی که داستان برای کاراکترهایشان برعکس است.در میان این چهار نفر تنها دیویس بازی را به صورت 100 درصد تمام کرده و کلارک به خاطر دو فرزندش تنها به کامل کردن داستان بسنده کرده. در مقابل مک کینا می‌گوید برای یادگیری نحوه بازی کردن RDR2 دست به دامان اینترنت شده. وایتهاف هم به خاطر مشغله خانوادگی و سختی‌های بزرگ کردن ۶ بچه قد و نیم قد، هنوز موفق به تجربه بازی نشده.

سارا بازدید : 50 پنجشنبه 21 شهریور 1398 نظرات (0)

کیانو ریوز با شرکت در TGS 2019 در غرفه بازی Cyberpunk 2077 حاضر شد

کیانو ریوز که در بازی Cyberpunk 2077 ایفاگر نقش جانی سیلوهند خواهد بود، در غرفه‌ی این بازی درجریان رویداد توکیو گیم شو حاضر شد و طبق معمول، توجه‌ها را به‌خود جلب کرد.

سارا بازدید : 42 پنجشنبه 21 شهریور 1398 نظرات (0)

 ایکس باکس اسکارلت هسته‌های اختصاصی رهگیری پرتو دارد

 

توسعه‌دهنده‌ی بازی Gears 5 ادعا می‌کند کنسول بعدی مایکروسافت، یعنی ایکس‌باکس اسکارلت، به هسته‌های اختصاصی رهگیری پرتو مجهز خواهد بود.

سارا بازدید : 64 یکشنبه 06 مرداد 1398 نظرات (0)

اگر رسانه ملی حامی بازی ایرانی نیست، حداقل مروج بازی خارجی نباشد.حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در ، نشست نقد و اندیشه کودکان و بازی های رایانه ای با اشاره به بحث #کپی_رایت گفت: در درجه اول باید نهادهای مختلف در این باره نظر بدهند اینکه چرا حق کپی رایت در کشور ما رعایت نمی شود از همین رو تمام این اتفاقات باعث دو تکه شدن بازار موبایلی و کنسولی شده است. امور کسانی که در حوزه بازی کنسول کار می کنند برای بازار خارجی فعالیت دارند و همین امر می تواند برای بازی موبایلی هم رخ دهد. اینکه ما بازار داخلی موبایلی داریم بیشتر تکنولوژی باعث و بانی ان شده است. 

 

 

 

سارا بازدید : 55 یکشنبه 06 مرداد 1398 نظرات (0)

«راتا گیمز» تیم مستقر در مرکز رشد انستیتو ملی بازی‌سازی با بازی «پنگوئن»، به عنوان تیم منتخب داوران «گیم‌جم تابستانه» و برنده جایزه نقدی ۴ میلیون تومانی و جایزه غیرنقدی ۳ میلیون تومانی شناخته شد. 

مسابقه مردمی جشنواره بازی‌های ویدیویی با ۴۸ هزار پیامک خاتمه یافت


رای‌گیری مسابقه مردمی هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران با استقبال قابل توجه و ارسال بیش از ۴۸ هزار پیامک از سوی کاربران به پایان رسید.

مسابقه مردمی هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران از ۱۷ بهمن تا ۱۰ اسفند در حالی برگزار شد که مشارکت قابل توجه ۴۸ هزار نفر در آن ثبت شد. در این مسابقه برای نخستین بار، علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی علاوه بر انتخاب برترین بازی سال، به بهترین به‌روز رسانی و مورد انتظارترین بازی نیز رای دادند.

 

قرار است برترین بازی‌های ایران بیستم اسفندماه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ویدیویی ایران معرفی شوند.

 


سارا بازدید : 72 شنبه 25 خرداد 1398 نظرات (0)

سه‌شنبه 28 خردادماه 1398 برگزار می‌شود؛

«نشست گفتمان بازی» با موضوع «جایگاه و اقتصاد رسانه‌های تخصصی بازی‌های ویدیویی در ایران»

اخبار بازی های ملی
مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای خبر داد؛ 
دور جدید مسابقات «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» برگزار می‌شود.در گفت‌وگو با معاون آموزش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای مطرح شد؛
جدیدترین تغییر و تحولات در انستیتو ملی بازی‌سازیمعاون پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گفت‌و‌گو با ایبنا مطرح کرد:

بازی‌های دیجیتالی بیش از کتاب‌های این حوزه موثرند،دورهمی هفتگی طراحان بازی در انستیتو ملی بازی‌سازی، پنجشنبه‌ها ساعت 16 الی 18
موضوع این هفته: بحث و بررسی در مورد ساخت تصمیم‌های مهم برای گیمر
سارا بازدید : 74 شنبه 25 خرداد 1398 نظرات (0)

استودیوی Bohemia Interactive که بیشتر با ساخت بازی ArmA شناخته می‌شود، بازی Free To Play و شوتر اول شخص خود را با اسم Argo برای PC منتشر کردند. این بازی کلا به صورت آنلاین بازی می‌شود و مانند همه شوتر‌های دیگر از مود‌های کلاسیک و بازی‌های رو در روی تیم‌ها بهره می‌برد. این بازی شامل بخش Co-Op نیز می شود که در آن همه نقشه به صورت تصادفی درست می‌شود و گیمر با تمام کردن هر مرحله تجربه کسب می‌کند. سیستم Level Up نیز در بازی وجود دارد که گیمر با رسیدن به سطح بالاتر می‌تواند اسلحه و تجهیزات بیشتری را تهیه کند.این بازی زیبا را میتوانید از وبلاگ ما دانلود کنید

 


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 304
  • بازدید سال : 2,287
  • بازدید کلی : 11,072
  • کدهای اختصاصی